Då va det fredag :D

Äntligen fredag....Dagen började med en otroligt pigg Lucas som vakna 5.30 i morse, han ville inte krypa ner i säng med oss. Så då gick han och titta på en film i stället och när jag går upp ca 7.30 kommer in på toaletten och ska göra morgonbehovet...Så är hela handfatet fullt med blodspott....får lite lätt panik o går ut till Lucas han ser ju pigg ut men frågar en då varför det är blod i handfatet..
Varpå han säger att hans tand som va bara lite lös är JÄTTE lös nu för att han hade pillat på den...och det va den ju den hängde där lite på sniskan : )

Då va jag bara tvungen att ta ett kort på tanden det blev inte så bra bild men ett bra minne vartfall så här kommer den: det är tanden till vänster i mitten som det gäller...

Sedan på förmiddagen så åkte vi i väg och lämnade Petter på centralen för han ska ta tåget upp till Uppsala och hälsa på lite familj samt hålla ett föredrag på måndagen. Efter det påvägen hem slog det mig att jag har inga kläder till min morfars begravning. Så då åkte jag och Lucas till Angered centrum handlade en söt klänning på Lindex och  lite fredags mysgodis (lösgodis och micropopcorn)......Sedan bar det av hem för under dan fick ja världens skallebank så nu sitter ja här med piller i kroppen och en kanna kaffe ska vila lite på soffan å titta på Dunderklumpen...Måste samla in mina krafter ska ju baka STORA muffins till töserna som ska va med och Maraton pyssla im hos Angelica (smurfmamman)..

Det kommer att komma bilder på det med så fort min ork kommer tillbaka för det tar ju på krafterna att pyssla så länge men det ska bli så KUL..


Ta Ta på återseende

Kommentarer
Postat av: Petra

Hej och TACK för senast.

Hörde att Lucas tappat tanden, så nu får tandfen vara jättesnäll.

kramelikram

2009-03-29 @ 23:29:08
URL: http://petraspyssel.blogg.se/
Postat av: Örnen

Halloj! Inte visste jag att du hade blogg :-) Hittade hit via Petras sida.

Trevlig att ses. Har lekt med mina uppstämplade motiv. Gillar verkligen dina grodor.

Kram!

2009-03-30 @ 06:58:12
URL: http://ornen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0