Im back in......

Nu finns det lite tid mitt upp i allt påskfirande att sitta ner och skriva lite...
Som sagt vi håller ju på med vårat ny place   ..har ju kommit en bit på vägen, rivit ner gamla tapeter slipat spacklat, tapetserat och målat kul kul men jobbigt....kommer att bli skit bra när det är klart....

Jag har även lyckats att gör ett kort och en Lo under tiden jippi det finns tid för det oxå....

Här kommer några bilder:


Detta är ett shakerkort som jag har gjort till Petters Lillasyster, Som jag har liftat från HeroArts Channel på youtube, Jätte roligt kort att göra.
Man bygger som en liten ask och fyller den med glitter stenar eller vad man vill ha i och limmar på Oh papper. Gå in på Youtube för mer info, tycker det är lite svårt att förklara    på ett bra sett...

Sen fick vår lilla familj en helt underbar god påskhälsning från Uppsala som skulle hämtas ut på posten  ....Mmmmm säger jag bara för dom här godsakerna....Man kan nog undra om det bara är den enda anledningen som jag e tillsammans med Petter.
Hans mamma äger nämligen ett Kafé i Uppsala och hon gör dom mest underbara MARIABULLARNA som finns..
Massa Kardemumma och underbart gott vetebröd....  


Jag åt 2 Petter åt bara 1 och Lucas ville inte ha sin så jag fick hans....Och det tackar ja inte nej till...

Så nu har det kommit lite uppdatering
Och det kommer att komma mera för Lo´n ligger i den andra datorn....

Många kramar till er som läser och tittar...
Ha nu en riktigt trevlig påsk
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0