Mycket i mitt liv.....

Hejsan alla glaá har inte skrivit här på ett tag och kommer nog inte göra det heller, men det är sånt som händer...
Just nu händer det mycket i min lilla familjs liv vi ska på begravning på fredag sen har vi köpt lägenhet som ska TOTAL renoveras   
Men det ska bli så kul. Tänkte att jag skulle sätta upp lite före och efter bilder....

Sen i helgen så va jag ju hos min syster och hade scrapmaraton skit kul och mycket lärorikt...Tack alla gulliga människor som va där.. Ni e ett gäng underbara människor   
På söndagen åkte ja tillbaka till syster yster för ja hade inte stillat mitt pyssel sinne...och då gjorde jag min första riktiga Lo för innan har jag bara gjort light lo´s....Och det va riktigt kul tyvärr har jag inte fotat den än...




Här kommer en liten bild på våran utsikt ifrån vår nya lya:



Hej så länge för nu ska ja städa iordning våran andra lägenhet för vi ska ha visning på den idag.......

  

Kommentarer
Postat av: Petra

Ser fram emot att få se din "riktiga" LO.

Och så hoppas jag på inbjudan till pyssel hemma i er nya lya :)



kram kram

2009-04-06 @ 11:32:23
URL: http://petraspyssel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0