Min kära morfar

Ett litet kort som jag har gjort till en väldigt underbar arbetskollega som stöttade
mig på jobbet då min morfar gick bort.



Lila cs och det rosa pappret är baksidan från ett Imaginisce "Fairest of them all"
den söta Flickan med tulpanerna stämplen är från Magnolia
Blommorna tror jag e Prima, Band, tråd och pärlor är köpta på Sykompaniet


Min Morfar gick bort här så för ca 1 månad sedan, han hann bli hela 80 ½ år skulle ha fyllt 81 den 15 maj i år han va en härlig gôteborgs pôjk med riktigt underbar humor och ett stort hjärta. 
Så min mormor gick igenom lite kort hemma hos sig och hittade det här:                                              
 

Visst är vi söta Min Morfar och Jag
Jag är väl ca 8 månader på bilden.   
                                                                     




 
Det är ju det när man är hemma och e sjuk det finns ju lite tid över till annat om man inte e som jag har varit helt död, men när styrkan kommer tillbaka, ja då kan man ta sig lite tid och färglägga lite motiv som dom här:
 

Jag lär väl skriva mer här idag som sagt man har lite halv tråkigt när man går hemma.



  

Kommentarer
Postat av: Smurfmamman

Fint kort, fina stämlingsmotiv och söta bilden på dig o morfar... shit vad han e lik Pierre :) KRAAAM

2009-03-23 @ 14:33:51
URL: http://smurfmamman.blogg.se/
Postat av: Petra

Kortet är jättefint!!

Känner igen några av dom uppstämplade motiven :)

Tar du med dina muffins stämplar på lördag?

kram kram

2009-03-24 @ 00:19:58
URL: http://petraspyssel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0