Som sagt ...

Som sagt detta var första gången, sitter hemma och är så sjuk stackars mig....
Nä men skämt och sido börjar bli lite piggare så idag hade jag kors i taket ork till att fortsätta med lo´s till Lucas egna album ( han som är min son på "snart" 6 år för dom som inte vet det)....
Han är så stolt över att få ha ett eget album.
Jag har aldrig gjort lo´s innan kanske 2 light saker men vet inte om jag ska kalla dom lo´s. Annars gör jag mest kort har gjort någon ask med, det är ju riktigt kul att pyssla när man väl kommer in i det avkopplande om inte annat....

Tänkte jag skulle sätta in lite alster jag har gjort dom senaste 2 veckorna.......

tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0