Står helt still....

Det händer inte så mycket här nu...för det första står det helt still i pysselvärlden...Mitt pyssel är fortfarande ner packat   vet inte var ja ska ha det, men hoppas på en lösning till helgen. så ja kan ha lite terapi arbete.
Och inte nog med det så ringde syster yster och frågade om ja vill köpa en Cuttelbug av Petra med en goodiebag till..
Hmm det tackar man ju inte nej till     
Sen har det varit tal om att vi ska totalrenovera köket LÄNGE nu men står helt still där med. Men det får ta den tid det tar.

Så, så e det i mitt liv just nu..


  

Kommentarer
Postat av: Julia

sv: Jag blev jätteglad när jag hittade den, tänkte först att jag aldrig skulle komma att använda den, men det fungerade ju riktigt bra, efter lite träning och bättre material kan man nog göra alltmöjligt: bälten, halsband och handtag - som du skrev. Med eller utan pärlor.



Tack för inspirationen - vek en ny påse idag som ska till mormor (kika gärna!) som jag kanske ska väva handtag till om jag hinner, vilken bra idé!

2009-05-27 @ 18:23:44
URL: http://juliapysslar.blogg.se/
Postat av: Petra

Jag är sååå glad att du vill köpa min groda vännen. När du tar över den kanske du blir pysselsugen igen?! Är iofs inte så lätt när allt är nerpackat. Här är det tvärtom, ständigt uppackat och framme för galna infall av skapande :)



KRAMar i mängder

2009-06-12 @ 00:29:54
URL: http://petraspyssel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0