Lo Lo Lo äntligen ska den publiseras

Så då va det ju premiär för min första riktiga Lo....den som väntar på något gott väntar inte förlänge eller hur det e nu man säger...

Så här kommer bilderna:
 så där pappret är från nån som gör papper kommer inte ihåg namnet på dom olika papprena sen är det massa 3D lack på bokstäverna även efter ankorna stenarna runt fotot är dekorationsstenar från blomsterlandet...
Så, så blev min första Lo..


Sen va jag ju hos min syster på påskmiddag i helgen massa god mat och trevligt folk som va där. Och dagen till ära tvingade min svåger mig att baka mina muffins...   nä skämt åsido gjorde det mer än gärna...
så här blev det vartfall: till vänster är det Muffins med Björnbär i och till höger är det Blåbär och Hallon...SÅ GOA.......

Tack ännu en gång för en trevlig Påsk   och hoppas ni andra har haft en trevlig helg.....Kram kram

Kommentarer
Postat av: Smurfmamman

heeeeeeeej, ja det är jobbigt med krävande svågrar.... O honom ska jag gifta mig med.... fniss Super fin LO (You know I think so) och muffinsen är to die for!

Själv sitter jag och vill så mycket i pyssel väg men kommer ingen stans... helt stiltje... jag behöver ngt som utmanar mig.. men vad??? Puss o KRAM

2009-04-18 @ 22:33:52
URL: http://smurfmamman.blogg.se/
Postat av: Petra

LO'n är kanonfin!!! Duktig flicka :)



kram och lycka till med flytten

2009-04-23 @ 20:38:02
URL: http://petraspyssel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0