En liten Pojke :D

Då var helgen avklarad lugnt och skönt har det varit... I fredags tog ja en kur med ipren och baxa in mig och gubben i   till Ikea för att titta på kök..Vi tror att vi har bestämt oss får väl ta en raid, dit innan vi bestämmer oss helt.
Sen på lördagen va det lugnt tog lite mer Ipren och in i bilen igen ut till ringön för att titta på badrum och vidare iväg till Media markt för jag vill köpa 2st filmer som ja ha velat ha sedan dom kom ut....Och det blev Låt den rätta komma in och Rallybrudar...Kalas bra filmer dom rekomenderar jag antingen att hyra eller köpa.

Sen på eftermiddagen bar det av till Systeryster ( Angelica) och Stor strumpan (Vendel)....Dom ville gå på bio och käka på resturang... En julklapp som dom tog ut....Så jag och gubben min passade Lillstrumpan (Wilhelm)...Då passade vi på att titta på en av filmerna när lillen hade nattas och sov för natten...

Sedan bar det av hemåt.....Trötta men det va trevligt...

Och när vi väl är hemma får Petter ett litet sms från sin mamma i uppsala att Kattis en tjej  där upp hon har fått en liten pojke   ............Så kul...



Så idag har gjort ett litet kort till den lilla familjen som blev så här:





Kortet är gjort på brun cs och det mönstrade pappret kommer från ett scrappkit ramen kommer även därifrån jag har chalkat kanterna och använt mig utav en hörn stämpel från The Goods, nalle stämpeln vet jag inte var den kommer ifrån stämplat upp från nån pysseltjej men den har jag färglagt med distresser  Blommorna är från Prima pärlorna har jag gjort med Pearl Maker (kristall, pärlemo) hjärtanet är nog från reprint. 
Insidan: 100% lycka stämpeln vet ja inte heller va den kommer ifrån köpte den på en mässa för ca 1 år sedan.
Använt mig av samma mönstrade papper som på framsidan även hörnstämplen..den övriga texten har jag skrivit för hand.


Jag blev riktigt nöjd med kortet hoppas hon blir glad över det.

Nu ska ja rusa iväg till Dagis för att hämta mini me....
Kramar så länge

Kommentarer
Postat av: Smurfmamman

Underbart kort!! !! !!

2009-03-23 @ 20:26:42
URL: http://smurfmamman.blogg.se/
Postat av: Petra

Ännu ett jättefint kort du gjort!

Ska bli så himla kul att träffas på lördag :)



kramelikram

2009-03-24 @ 00:22:04
URL: http://petraspyssel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0